mandag den 4. juli 2016

Lyddæmpning færdig.



Så blev jeg færdig med at dæmpe bunden og klargøre til tæpper. 

Noget af det blev lidt et Patchwork, men jeg forstærket alle kanter med glasfiber tape. De steder som kan blive belastet ekstra, er også dækket af glasfiber tape. 

Alle åbninger er har fået Dinitrol 77 voks. Jeg glemte een. Den bliver klippet fri i morgen og får en dosis Dinitrol 77. Alle foldninger og kanter har fået en dobbelt lag 77. 



Som det kan ses af billedet har jeg valgt ikke at dække sammenføjninger og div bolte. Årsagen er at jeg vil kunne løfte kabinen af når en gang den skal have det den "helt store tur".  

Da gulvtæpperne var lagt i blev den prøvekørt. Der er en stor forskel. Lyden er blevet lavere og mest af alt er ikke så skarp.  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.